Ani koláče, ani víno Lahofer.

Pre naše obľúbené víno Lahofer sme začali pracovať iba pred pár mesiacmi. V komunikačnej stratégii pre Facebook sme sa snažili skĺbiť kreatívne prvky pre konzervatívneho zákazníka. Vrámci redakčného plánu sme vymysleli sériu grafických príspevkov na piatok. Vytvorili sme pútavé infografiky, z ktorých sa recipient niečo dozvedel. Spúšťali sme ich nielen ako organické posty, ale prostredníctvom platených postov sme ponúkli obsah aj novým zákazníkom, ku ktorým sa mohla informácia o tomto skvelom moravskom víne zo Znojma dostať po prvýkrát.

Víno sa väčšinou spája s jedlom, chlebom, syrmi. My sme sa inšpirovali na portále Winefolly.com a skúsili typické moravsko – slovenské odrody ponúknuť aj k sladkým koláčom. Najskôr vznikli popisné informatívne posty, ktoré však Facebook neprijal s nadšením, kvôli veľkému množstvu textov.

 

vizuál by Juicy Ladies pre Lahofer

Zrejúci syr a Rulandské šedé.

vizuál by Juicy Ladies pre Lahofer

Zrejúci syr a Rulandské šedé.

Preto sme z našej grafiky urobili koláž, kde sme chute a vône z textu nahradili ikonami.

 

 

 

 

 

 

 

Táto zmena už spĺňala podmienky siete Facebook o maximálnom objeme textu 20%. Tak sme mohli veselo tvoriť a vznikli ďalšie koláže, ktoré vám odporúčili konkrétne víno k určitému typu sladkého koláča.

V priloženom texte sa mohli zákazníci viac dozvedieť o danom víne, napríklad, ako táto netradičná odroda prezývaná „Červenošpičák“:

vizuál by Juicy Ladies pre Lahofer

Tieto príspevky sme vždy nechali 24 hodín pôsobiť organicky medzi fanúšikmi stránky. Po uplynulom čase sme spúsťali kampane na príspevok aj pre potenciálnych fanúšikov stránky.

vizuál by Juicy Ladies pre Lahofer

V tejto sérii vzniklo 5 vizuálov. Dosah príspevkov bol cca 7900 užívateľov a vyslúžili si vyše 430 páčikov a srdiečok. Preto chceme piatkové grafické príspevky zachovať a chystáme sa na prepojenie vína Lahofer a umeleckých diel.

Veronika

8852 komentárov

Komentáre sú vypnuté.